יום שבת, 4 במאי 2013

סיקור כחול לבן: על האש עם מועדון Old School




במדינת ישראל ניתן למצוא סצנות שונות ומאד מגוונות בתחום הרכב, החל מדראג, דריפט, רכבי מסלול, וסתם רכבים ישנים שבעליהם אוהבים אותם ומשמרים אותם. 
בזכות כמה אנשים מאד מיוחדים החלה להתגבש לה קבוצה של אנשים שפשוט אוהבים רכבים ישנים ומיוחדים, אבל לאהוב זה לא מספיק להם.. הם פשוט חייבים לתת לרכב שלהם טאץ' קטן שיתן לקופסת הפח הזאת אישיות. כי הרי כולם מכירים את המשפט "עדיף רכב חבר, מאשר חבר רכב".. או משהו כזה...



אז מה גורם לקבוצה קטנה של כ-80 בעלי רכבים כמעט שפויים להתכנס יחדיו ולהינות ממנהג עתיק ישראלי של אכילת ממיטב הבשר שיש למדינת ישראל להציע.. ? הרי לארגן על האש ל-80 רכבים, ולכ-120 איש זה פשוט, לא?


לא, באמת.. אם יש למישהו תשובה לזה אנחנו מאד נשמח לשמוע הסבר... 


להוביל שיירה של כ-80 או 90רכבים צבעוניים על כביש החוף זאת משימה לא קלה בכלל, המבטים, הצילומים, המחמאות, והפקקים וזה רק מהשיירה הצפונית שנסעה להיפגש עם כולם, אז תכפילו את זה פי 50 ותקבלו כיף, הרבה הרבה כיף! כי האם יש משהו טוב יותר מלעמוד בפקק ביום שרבי ונעים ברכב ללא מזגן עם ריח של דלק ושמן שרוף.. ?


אז מה היה לנו שם בעצם? רכבים החל משנות ה-60 ועד לתחילת ה-90, מגוון חיפושיות מיוחדות, טרנספורטרים משנים שונות, קוראדואים, גולפים, מיאטות, כמה רכבים מיוחדים ונדירים.. כמו הגולף מארק 2 קאנטרי דגם הסינכרו.. (ר"ע 4X4), פסאט GT בעלת מנוע G60 והנעה כפולה, כמה צרפתיות שהחליטו להרים רגל אחורית ולהראות לכולם מאיפה משתין ה.. , יפניות, גרמניות, וכל מה שרק אפשר לדמיין. 


חוויה מאד מהנה, צבעונית ומטורללת, שהובילה את השיירה ליער המיועד, ששם נישמר ואורגן מקום שהצליח להכיל כמעט את כולם. לראות קבוצה לא קטנה של אנשים שלהם יש דבר אחד עיקרי משותף זאת חוויה, קבוצה לא קטנה של אנשים שדבר אחד מצליח לאחד אותם (חוץ מהתור לאוכל כמובן.. ). 


חוויה מטורפת, מגוונת, אין הרבה מילים שאפשר להגיד, חוץ מתודה לכל מי שהגיע, לכל מי שאירגן, השתתף, עזר, תרם וסתם החליט להשוויץ. 

בינתיים אתם יכולים להנות ממעט התמונות שיצא לנו לצלם, אבל תמשיכו לעקוב אחרינו בפייסבוק, ואנחנו נמשיך לעדכן בתמונות מהאירוע הזה מכלל הצלמים השונים שהיו שם. 









עד לפעם הבאה... :)

5 תגובות:

  1. כל-כך כיף לשטוף את העיניים עם מכוניות באמת מיוחדות ונדירות. זה משהו שלא רואים כל יום, למרות ריבוי המפגשים שיש בארץ. בסיקור הזה יש נשמה, כמו בכל אחת ואחת מהמכוניות פה וזה נדיר למצוא בימינו!

    HolyManiacs, בבקשה תמשיכו את מה שאתם עושים, כי אתם עושים את זה טוב! קורא נאמן.

    השבמחק
  2. ואוו... מעולה!

    השבמחק
  3. מדהים.
    כל הכבוד לכם על הסיקור

    השבמחק
  4. ליאור וסרגיי אתם אלופים :) כל הכבוד
    כן ירבו מפגשים כאלו
    עינב

    השבמחק
  5. וואוו !! ממש מרגש לראות מכוניות כאלה בארץ !!
    ואני לא חושב שהמוסטנג היא משנות התישעים חחחח..
    אתם יכולים להודיע לפני מפגש הבא ??
    סיקור ממש מרגש וכל הכבוד לכם !!!

    השבמחק